Οι συμβουλές που δίνει είναι οι εξής:

Μην σηκωθείτε από το κρεβάτι για να κάνετε βόλτες παρά μόνο αν πραγματικά έχετε ανάγκη π.χ. να πάτε στην τουαλέτα. Ο λόγος; Όπως εξηγεί, ο σφυγμός μας πριν αποκοιμηθούμε κυμαίνεται συνήθως γύρω στους 60 χτύπους ανά λεπτό. Αν σηκωθούμε από το κρεβάτι ο σφυγμός αυξάνεται που σημαίνει ότι θα χρειαστούμε παραπάνω χρόνο για να χαλαρώσουμε και να καταφέρουμε να ξανακοιμηθούμε.

Χαλαρώστε και αποφύγετε να κοιτάξετε το ρολόι. Για πολλούς ανθρώπους το χειρότερο που θα μπορούσε να τους συμβεί είναι να αγχωθούν ότι δεν θα κοιμηθούν αρκετά, κοιτάζοντας μάλιστα την ώρα στο ρολόι και υπολογίζοντας πόσες ώρες έχουν ακόμα στη διάθεσή τους. Ο Breus μας συμβουλεύει να κάνουμε το αντίθετο: αντί να κοιτάμε το ρολόι η λύση είναι να χαλαρώσουμε και μην απασχολούμε το μυαλό μας με ο,τιδήποτε έχει να κάνει με την ώρα.